הטיפול של נתניהו במעייני הישועה – טיפול ניסיוני שמחייב אישור

    ארי וידר 3 Comment on הטיפול של נתניהו במעייני הישועה – טיפול ניסיוני שמחייב אישור
    8:27
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on פינקלר חושף: "פינוי העזתים ברפיח – בתיאום עם ארה"ב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטיפול אותו עבר ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית החולים החרדי מעייני הישועה ממשיך להסעיר את המדינה.

    לאחר שדיווחנו לראשונה באתר 'קול חי' כי הטיפול אותו עבר נתניהו נוגע לבעיית הערמונית המוגדלת שיש לראש הממשלה, מתפרסמים בידיעות אחרונות פרטים נוספים השופכים אור על הטיפול.

    על פי הדיווח הטיפול שראש הממשלה עבר במעייני הישועה על ידי ד"ר יגאל גת וד"ר מנחם גורן, אסור לשימוש בישראל אלא אך ורק כטיפול ניסוי שצריך להיות מאושר בוועדת הלסינקי.

    הטיפול נקרא "שיטת גת-גורן" והוא פותח בידי ד"ר גת וד"ר גורן ובשנת 2013 שלח משרד הבריאות מכתב לד"ר יגאל גת, שבו הוא מורה על הפסקת הטיפול בהגדלה שפירה של הערמונית בשיטה הזו, אלא אם מדובר במסגרת מחקרית שלא בתשלום, תחת "ועדת הלסינקי" מוסדית.

    פרופסור אלכסנדר גרינשטיין יו"ר איגוד האורולוגים אמר בידיעות אחרונות כי: "זו שיטת טיפול בבעיות ערמונית שאינה מקובלת בשום מקום בעולם. היא איננה מוזכרת בקווים מנחים של איגודי אורולוגים בעולם".

    ד"ר צבי ברקוביץ רופאו של ראש הממשלה אמר בתגובה כי: "כל הטיפולים והבדיקות שעושה ראש הממשלה נעשים אחרי קבלת חוות דעת מקצועית של הצוות הרפואי שמלווה אותו. גם במקרה הזה מדובר בהליך רפואי שמשרד הבריאות מאשר תחת 'ועדת הלסינקי' – וכך פעלו רופאי ראש הממשלה. על אף שהדבר אינו מחויב, ראש הממשלה נתניהו מפרסם מדי שנה באופן יזום את הדו"ח הרפואי שלו, ולפיו מצבו הבריאותי טוב מאוד".

    המנהל הרפואי של בית החולים ד"ר מרדכי רביד שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם שאמר כי עניין החשאיות היה לשמור על בטחונו של ראש הממשלה. הוא אמר כי הטיפול היה כבר לפני עשרה חודשים והוא בוצע בהצלחה.

    הוא הביע פליאה על החשיפה וטען כי המידע לא דלף מתוך בית החולים.

    עו"ד וייסגלס שהיה ראש הלשכה ומקורבו של שרון אמר היום ברשת ב': כי המבצע של נתניהו בדרך לטיפול רפואי מגוחך. "שרון לא היה מדביר ולא מחלק פיתות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שימו לב: התמונה של רה"מ הנראית למעלה הינה על רקע תלמוד בבלי ושולחן ערוך

    2. 2

      כנראה שראש הממשלה יודע מה הוא בוחר

      אומרים שמדובר ברופאים שעוד יקבלו פרס נובל
      מדברים עליהם בכל העולם כפורצי דרך
      בדקתי באתרים באנגלית וספרדית

    3. 1

      אולי כשמתחילים מדי להתלהב סביב ראה"מ מן הראוי היה לזכור כי הוא מחלל שבת ועובר על דיני התורה אז בקשה לא להתלהב מאדם שמכעיס את בוראו גם אם זה בלא משים וכתינוק שנשבה